foto

7 augustus 2013

foto

Deze foto werd gemaakt op 7 augustus 2013 met een Canon Digital Ixus 95 Is.

1. Leo Hartman:
    8 augustus 2013
    Gisteren bij Marieke geweest. De hele dag regen. We hebben het feestje maar binnen gevierd. Janneke kwam ook nog. Nu ik dit schrijf heb ik je dit geloof i al bericht. Geeft niet. Rick heeft vanmorgen ook nog gebeld. In Frankrijk was het weer ook minder. Maar ze hadden het toch prima daar. Vandaag heb ik heerlijk getennist terwijl mamma op haar elektrische fiets boodschappen deed. Ik had enige gewetenswroeging. Maar dat is nu over.
    Jullie zijn al lekker naar het zuiden afgezakt. De foto's tonen niet meer die straling die ze enkele dagen geleden hadden. Of vergis ik me hierin? De foto waar jij opzit met je "buitenkleur" en ook die waar Andre
    op staat tonen een ruigachtig gebied met water op de achtergrond maar jij draagt een trui om je nek en je reisgenoot heeft ook wat warmere kleren aan. Conclusie: ander weer??????Regen op het dak van de camper. Een heerlijk geluid, gelukkig geen tent, geen geultjes graven, geen onrust. Heerlijk toch!!!!!!!!
    Nou schat, weet niet meer zo veel te vertellen. Blijven jullie nog maar lekker wat rondtoeren en interessante dingen bekijken. Geniet en geniet met volle teugen van het Skandinavische land.
    Liefs van je vader. Mamma zit beneden, van haar ook een dikke kus.